2011. szeptember 13., kedd

Jaj, hol a fejem!

Hát azt is elhagynám, ha nem lenne odanőve....
Az előző bejegyzésemben, aminek a címe ez + az, kissé elfelejtettem a végére a + azt.

Díjat kaptam Patríciától, köszönöm, nagyon jól esett! Főként, mert így szól, "Szép blogoknak akikben van némi extra!"
Hamarosan gondoskodom a továbbadásáról!

Aztán még ígértem nemrégiben, hogy megmutatom az ajándékba készült párnát. Nos. Semmi extra.
Egyik fele farmering.


Másik fele zöld frottír.


A szörnyikéket pedig Lili kuzin készítette, akiről már hallhattatok.


Most azzal foglalkozom, hogy meghosszabbítom a poncsómat, ami már rég kész volt, de most vettem fel először, és most jöttem rá, hogy jobb lenne, ha a karomat végig takarná. Így most a színes csíkok nem az alján lesznek, hanem kicsit feljebb, majd megmutatom.

Sziasztok!

6 megjegyzés:

  1. Gratula a díjhoz!
    A párna jó ötlet, Lili kuzin pedig ötletes! :)
    Csak most látom, hogy egymásba karolnak! :DDD

    VálaszTörlés
  2. Jó lett a párnád! Ötletes ez az ingből gyártott gombolós rész, ki fogjuk próbálni.

    VálaszTörlés
  3. Feltűnt a hiányosság, de azt hittem, én nem vettem csak észre, hogy mi a +az.:)
    Ilyenkor mindig jobban hiányoznak a párnák a lakásból, mint egyébként.

    VálaszTörlés
  4. hát azok a szörnyek... szörnyen tetszenek! és hogy illenek a párnádhoz!

    VálaszTörlés
  5. Hát persze hogy férj-feleség..:) A nagyobbik az asszony.Az ember - a kék - az én szörnyem, elkunyeráltam..:D igazi antidepresszáns szörny, stresszes helyzetekben - vagy csak úgy - kitűnően lehet markolászni, gyimakolni.Adél párnáit pedig szeretjük és rendeltetésszerűen használjuk.(alvás,hempergés)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...