2012. október 5., péntek

Kis őszi dekoráció

Először is gondoltam, ha már úgyis megyek a Csarnokba krumpliért meg káposztáért, akkor szedek az odavezető úton egy kis gesztenyét, rengeteg hullik ilyenkor, jó ha nem taglózza le az embert, mikor az ebédnekvalóért teker. Sajnálattal kellett azonban megállapítanom, hogy arrafelé egy kissé túl gondos népek laknak, délelőtt tízkor az egész utca fel volt takarítva, se gesztenye, se levél, se semmi...
Hát akkor muszáj vennem egy kis apróvirágú krizantént, pedig van több nagy tő is a kertben, de 200 forint, nem lehet otthagyni, legalább egyet!


Hazafelé jövet aztán mégis tudtam szedni egy-két marék frissen lehullott gesztenyét, ha-ha, nem voltatok elég szemfülesek, igaz? Egész nap mégsem lehet a gesztenyét kotorászni az útról!
No. Most akkor már a két alapanyagot össze kell kombinálni. Kaspót, kosarat, ilyesmit ugye szigorúan nem szabad venni, így is tele van vele a ház, meg a padlás... (bögrét sem!!!)
Na jó, de egyik sem pont a megfelelő méret. Beletettem tehát a virágot egy csuhé-kaspóba, ami túl nagy volt neki, de most át nem ültetem, főzni kellene már rég, meg amúgy is, majd megy ki a kertbe...körbeszórtam kaviccsal.


Ezután az egészet beletettem egy nagyobb kosárkába, és köré raktam a gesztenyét.



Ezt a legyet meg nem tudom, miért fényképeztem le... jó ötletnek tűnt...



Sanyi közben élvezte a napsütést...


Azt hiszem, ő örül, hogy itthon vagyok, felmentvén őt ily módon a ház őrzésének felelőssége alól, gyakorlatilag szétalussza az agyát :D :D :D



A kompozíció pedig ilyenre sikeredett:



Szép hétvégét mindenkinek!

5 megjegyzés:

  1. Óóóó, ha egyszer beindul a vezérhangya! Ez a szép idő nagyon csábító, nem csodálom, hogy 'bevásároltál'.:) Képzeld az egyik enyém is pont ilyen. Nagyon jó az összeállítás, lesz még gesztenye, meg most készülnek a színes levelek, csak a fagyot várják.

    VálaszTörlés
  2. Szép, hangulatos, megvalósítható!:)

    VálaszTörlés
  3. Élvezet élénk színeket látni egy forró, száraz nyár után, a hideg tél előtt - ezért is jó ötlet a dekorációd. Sanyi készenléti üzemmódban van ám, miközben alszik! :) Remek őkutyaságáról a közelkép: a csillogó szőre, a gomb orra, a talpa, még sok ilyet! :) :) :)
    Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen... gondoltam a dekoráció témában nagyon is ott a helye :) Mondom ám mindig neki, hogy sok a rajongója. Megértően fogadja. :D

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...