2012. november 14., szerda

Természetesen egyszerű

Én az idén ilyesmikben gondolkodom...


Hát nem gyönyörű? 
Kertes házaknál bizonyára akad néhány szép faág...
Egy sor égő, néhány hógolyóra emlékeztető pom-pom és kész!


Vagy néhány fenyőág..
      Díszítés nélkül is jelzi az ünnepet...


 De ha már díszítünk...
Milyen szépek ezek a házilag, egyszerű hozzávalókból 
   kézzel készített díszek!   
                                          
                                                                                             
Kivájt almák + teamécses...


Befőttes üveg, tűlevelek, bogyók, mécses...
Tökéletes!
                                                                                                                                                    

Mondjátok, 
kell ennél több?

 

Mindenkinek kellemes készülődést kívánok!



Képek forrása: Pinterest

5 megjegyzés:

  1. Egyszerűek, szépek, jó ötleteket adtál.

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű összeállítás. az biztos, hogy nem is egyet meg fogok valósítani. köszi!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek, én is az ilyeneket szeretem!

    VálaszTörlés
  4. Ó, ezeket pont nekem gyűjtögetted ki! Kivéve a varrnivalókat.:) A többi menni fog nekem is. Nagyon szépek! Jól esik a szemnek megpihenni rajtuk.

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy nektek is tetszik!
    Meli, ha közelről megnézed a varrott díszeket, akkor látszik, hogy kézzel van varrva, és hát eléggé hm.... nos.... rusztikusan :) De ez is pont jó benne!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...