2012. január 4., szerda

Új év, új élet...

mondjuk ugye, minden januárban...
A magam részéről soha nem teszek fogadalmakat, nem vagyok az a megfogadós fajta.
(de egészen halkan, és csakis zárójelben megjegyzem, hogy talán ha egy kicsit rendszeresebben működtetném az életemet, nem csak folynék bele a világba... Vagy pl. feljegyeznék dolgokat... Akkor most tudnám, hogy a festett Barkaságos sapkámat mekkora tűvel kötöttem.)
Merthogy arra gondoltam, hogy ez a Bandana cowl remek párja lenne,  Florentine által találtam a mintát. Azt írja, hogy 4 szem/inch, mit ad Isten, ez pont stimmel! Ha tudnám a tűméretet, akkor most nem kellene kötéspróbát csinálni, de nem tudom.
Persze, ha lenne agyam, akkor arra sem most jöttem volna rá a képet nézve, hogy a mérőkütyümön van inch beosztás, én meg a két és fél centit néztem, na de ez igazán a legnagyobb bajom legyen....

A továbbiakra nézve szeretettel felhatalmazlak Benneteket,  Nyájas Olvasóim, hogy ha bármely szüleményemmel csak úgy általában dicsekszem reklamáljatok! Milyen fonal, milyen tű, szemszám, satöbbi, meg egyáltalán!

Fontos még, hogy az új év két új olvasót hozott nekem eddig, akiket szeretettel köszöntök.
Trollanyunak és Timinek

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kedves köszöntést:) Én sem szeretek fogadalmakat tenni,most tettem, de csak magamnak, titkos:)

    VálaszTörlés
  2. Hát, fogadalmat már régóta én sem. Inkább csak körvonalazom magamban, mit is kéne és hogyan, aztán lesz ami lesz.

    A blog meg tényleg arra is jó, hogy az ember jól ideirkálja, hogy micsinált mivel :), úgyhogy majd szólunk, mindenképp. Kíváncsian várom a nyakmelegítőt!

    VálaszTörlés
  3. Egy horgolásommal jártam hasonló módon,,,,ha tudtam volna a tű méretét már régen elkészült volna az újabb kreálmány. Így aztán egészen mást készítettem:) ígérem emlékeztetlek a méretek leírására.

    VálaszTörlés
  4. Ó, kaptam virágot! :) Jaj de örülök. Köszönöm, tényleg jólesik. :) Cserébe ígérem, hogy igyekszem majd lelkiismeretes zaklató lenni, ha adatokban hiányos bejegyzést látok. :)

    VálaszTörlés
  5. a nyakmelegítő méltó párja lesz annak a sapkának. azt mondják, a fogadalmak arra (is) jók, hogy megszegjék őket :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...