2011. május 31., kedd

Párna No.1.

Kezdjük talán azzal, hogy ilyet akartam. Vagy valami ilyesmit. Vagy nagyon hasonlót.

Voltak aztán ezek az ikeás régi párnáim, melyek több sebből véreznek. Laposak, szottyadtak, néhány helyen megrágta Sanyi baba (persze ilyet már réges-rég nem művel), meg már nem is vagyok ilyen egyszínű hangulatban.


Egy sárgát már szétszedtem, azt elfelejtettem lefényképezni. Szokni kell még, hogy mindent dokumentáljak menet közben.
Szóval szétszedtem, s a benne levő agyonült-feküdt töltőanyagot elkezdtem húzkodni-tépkedni-szétzilálni-fellazítani.
Varrtam lepedőből egy huzatot, ami az eredetinél kicsit kisebb (kb.40x40cm), jó dagadtra megtömtem és összevartam
Ez látható a képen legfelül.
Ezután jött a levehető huzat, az alábbi két anyagból.



Mivel nem volt kedvem gombokkal vagy patenttel bíbelődni, ezt a megoldást választottam. Nem tudom, mennyire fog látszani, lényeg, hogy átfedi egymást a két réteg, a két széle van csak levarrva, és a nyílás két végén jól megerősítve.



(Nagyon jó megoldás, feltéve, hogy az ember nem tömi ilyen dagadtra a párnát, hogy aztán alig tudja beletuszkolni.)
Ez tehát a tanulság, de mindent összevetve örülök a párnámnak, tetszik. Egy sorozat akar majd lenni, folyt.köv.




Ja, és befőztem 14 üveg cserkót, ebből is folyt. köv., mert még ott figyel a kamrában egy ládányi, csak már egy kicsit utálom. Holnapig még talán kibírja, és nekiveselkedem még egyszer.




















6 megjegyzés:

  1. Húúúúúú!Tök jó!Énisénisénis ilyet csinálok!

    VálaszTörlés
  2. hű, de szép lett! most már én is hamarosan előveszem a gépet :) (bárcsak lenne egy külön szobám az ilyesmire :(

    VálaszTörlés
  3. Te nagyon dolgos vagy! Szépséges a párnád. Én jobban kedvelem a gombos (=gomblyukvarrás gyakorlása) vagy a cipzáras (=cipzárvarrás gyakorlása) megoldást, mert a bujtatós fazon nekem mindig szétnyílik. És ráadásul a gomb öltöztet is. :) De szép, nagyon tetszik, különösen a rózsás anyag.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!! És az anyagok is nagyon tetszenek.Az a rózsás szuper jó!
    A cseresznye is szuper, a mienk még csak sárgul:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, örülök, hogy tetszik, nekem is, olyan kis vidám lett.
    A legközelebbinél tényleg más záródást fogok alkalmazni, mert ahogy írtam alig tudtam beleszuszakolni, viszont azt tökre bírom, hogy ilyen duci.

    VálaszTörlés
  6. Csak nem ugyanúgy telnek a napjaink? Párnavarrás,befőzés...:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...