2011. március 21., hétfő

Díjat kaptam!

Kedves Naplóm....,
kezdhetném,

DÍJAT KAPTAM! Alig tudom elhinni!

Tényleg nagyon köszönöm az elismerést Zsu-nak, aki mondhatni felfedezett engem.

A szabályok a következőek: -Meg kell köszönni.
                                            -Ki kell tenni a logót az oldaladra.
                                            -Be kell linkelni annak a nevét,akitől kaptad.
                                            -7 dolgot kell magadról írni.
                                            -7 embernek kell továbbadnod.

Magamról:
1. Nem szoktak megkérni, hogy meséljek magamról.
2. A külső szemlélő szemével nincs az életemben semmi különös, és ezt én szeretem így. (Viszont belülről nézve ott vannak a gyerekeim, a szűkebb és tágabb családom, a kutyánk, a kertünk, akik és amik nekem mind-mind különlegesek, és a kis piszmogásaim, amiket itt a blogon igyekszem megosztani.)
3. Szerintem nehéz kihozni a sodromból.
4. Szeretek kézimunkázni, bár "hivatalosan" nem tudok igazán,  próbálkozom, emlékezem (Anyukám nagyon tudott) ellesegetek dolgokat, szeretek sok mindenbe belevágni, szóval ahogy azt a fejlécben is közzétettem, csak játszogatok...
5. Két éve van kertem, kb. akkora mint egy zsebkendő, de hihetetlen dolgokra sarkall. Szoktam azzal viccelni, hogy előtört belőlem a paraszt, (ÉS AZ ISTENÉRT, KÉREM, HOGY SENKI NE ÉRTSE EZT FÉLRE) csak mindig városban éltem és eddig nem tudtam.
6. Szeretek (szeretnék) utazni, és mindent látni.
7. A nyár az én évszakom, alig várom már, legyen nagyon-nagyon meleg!

Köszönöm, hogy meghallgattatok illetve elolvastatok, és most el kell gondolkodnom, hogy kinek adjam tovább, igyekszem olyanokat keresni, akik még nem kaptak ilyen díjakat, mert én is olvasok sok olyan blogot, akik már temérdek díjat kaptak, és igazán meg is érdemlik, nem véletlen, hogy én is, és oly sokan olvassák, de azt nem tudjátok elképzelni, mekkora öröm ez például nekem, akinek nincs akkora tábora.

Szép napot mindenkinek!
Jelzem, ma végre szép nap van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...