2011. május 9., hétfő

Apróbb-nagyobb bűneim

Ez egy apróbb, olyan, amire a család csak legyint, szegény bolond Anya. Mert már nem vehetek sem virágot, sem virágmagot. (Bögrét már évek óta nem.) Nem értem, egyébként. Miért baj az, hogy vannak virágmagok a kamrában, a táskámban, a zsebemben, a kulcsosszekrényen, a cipőspolcon, vagy még nem tudom hol? De tényleg, volt kukacvirág magom, de nem tudom, hol? És arról nem én tehetek, hogy az élelmiszerboltban is, meg már mindenhol árulnak virágmagot! És igazán olyan olcsó! Hogy zsebkendőnyi a kertünk? Hát Istenem.
És hogy már nem is tudom, hova mit vetettem? Mennyi meglepetésben lesz részünk! Minden nézőpont kérdése. Na de még ezt a bakopát muszáj volt megvennem! Olyan cuki. És nem volt függőkaspóm. Hát felfüggesztettem egyszerű kendermadzaggal egy nem függő kaspót.


                                                  

Azután még két másikat. Az egyikbe magokat vetettem, még néhány hete. Hogy milyet? Khm. Majd elmesélem egyszer... Ha kinőtt, és rájövök.
A másikban a Terézke lakik. Ez egy nagyon aranyos dolog. Akitől kaptam, Októberkének hívta, merthogy akkor virágzik. Nagyon szép, majd megmutattom, ha eljött az ideje.


És még be kell vallanom valami szörnyűségeset. Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek!
Mentségemre szolgáljon, hogy én évek óta keményen ellenállok!
Nem és nem veszek irdatlan gumipapucsot!
De most megláttam valamit, ami annyira, de annyira borzasztó, hogy az már egyszerűen zseniális!
És haza akart jönni velem!
Tudtam, hogy otthon lázmérőért fognak kapkodni.
És azt is tudom, hogy ha most ezt megmutatom, lesznek közöttetek, akik többé nem állnak szóba velem!
De én már olyan, de olyan nagy kertész vagyok!

Hát ez az:



ISTEN VELETEK!

11 megjegyzés:

  1. Adél!Ez a papucs azért tényleg nem semmi :D ;)
    De még nem láttad a szomszédasszonyomét...sötétkék alapon élénkpiros és sárga virágok méregzöld levelekkel....

    VálaszTörlés
  2. Az én családom már rég nem csodálkozik ezeken a dolgokon. Eleinte a férjem még megkérdezte (de csak halkan), hogy ez vagy az minek kell nekünk, de ma már tudja: csak. :) A papucs egyébként tényleg irigylésreméltóan randa. Viszont terepmintás. :D

    VálaszTörlés
  3. Hűűűű, ezt a papucsot én is megvettem volna:))
    Mániám az van nekem is rengeteg:D. Virágért még nem szólnak, mert ha nagyon sok van ,elajándékozom.. de ,hogy fonalam mennyi van...rengeteg:))))

    VálaszTörlés
  4. vagyunk itt páran furcsa szokásokkal: vannak, akik (khmm-khmm), akik halmozzák a fonalakat, tűket, cérnákat, anyagokat... és úgy látom, vagyunk egy páran, akik már eljátszadoztunk egy ilyen papucs birtoklásának gondolatával is. gratulálok, te vagy közülünk a legbátrabb :)

    VálaszTörlés
  5. :o) Egy hasonló - csak irdatlan ronda narancssárga - papucsra 2 éve én is elcsábultam, hogy milyen jó lesz majd a kertben. Aztán viszonylag hamar lelombozódtam, mert ebben a likacsos randaságban a frissen kapált földben klasszul el lehet süllyedni, és belül tocsogni lehet a dzsuviban:o) De utána nagyon klassz a csap alá tartva jól lábat mosni benne:o)

    VálaszTörlés
  6. Áh, én a gyöngyökről vagyok "elvileg" letiltva, de mégis kerülnek midnig újabb példányok, és ezerszer bebizonyosodott már, hogy pont az évekkel ezelőtti darabok fognak kelleni:)))

    A papucs, hmm, én már régebben elcsábultam, akkor még kezdő házőrzőnk pedig egyedivé varázsolta mindkét felét, némi cakkozással,
    azóta is minden éjjel elviszi őket kicsit sétálni. Már rég nem cakkozza őket, de bejárja velük a kertet, vigyáz rájuk, Én már nem adnám oda a két kis cakkost semmiért:)))

    VálaszTörlés
  7. Nekem a pink, hasonlóan virágos papucsra fájdult meg a fogam, mert a kárókockás gumicsizmám már kezd meleg lenni, de azért is nem vettem meg (még), amit nöné is írt, belemegy a föld. De lesz még nekem melegebbem! És a Feri 41-es papucsába is belemegy a föld, mert mostanában abba szoktam beleugrani, ha csak egy sétát tervezek a ház körül, amiből persze általában a veteményes sem maradhat ki, pedig az vagy 50 méterrel arrébb van.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon boldoggá tesz, hogy ilyen megértő virtuális családra tettem szert!:)
    Nos, igen, belemegy a föld, a víz, és általában a dzsuva. A bűn ugye, mint tudjuk, magában hordozza a bűnhődést, hehe.

    VálaszTörlés
  9. A papucs ugyan főképp zöld ami kedvenc színem, de bevallom nem csábultam el tőle :o) ami pedig a virágokat illeti nem vagy egyedül. Tegnap megvettem B-nak "A kék virágot", így, nagy "A"-val (Lobelia) és ha már az ő vágya teljesült, akkor vettem egy bordó muskátlit magamnak. Ha már ott volt. Na. A fonalak között pedig nem tesz különbséget (vagy csak nem szól), úgyhogy mindegy. Azt azért látja, hogy sok van.

    VálaszTörlés
  10. Nem rossz ez a papucs,valószínű én is elcsábultam volna,csak hát a fő indíték, a kert nálunk hiányzik hozzá:-((

    VálaszTörlés
  11. Én egy lepkés gumicsizmára vágyom, de elég drágért adják. Sima tarka ilyen papucsom nekem is van, arra, jó hogy járjak egyet az udvaron vagy kimenjek egy szál hagymért vagy pár szál zsályáért a kertbe.
    A virágmagok, -hagymák, tövek stb halmozását nem si emlitem,de próbálok azért már mértéktartó lenni (sok nem kőlt ki így el megy a kedvem, maradok az évelőknél). Idén rózsából nem birtam leálnni, ősszel jön pár hagymás ami valahogy eltünt a kertből és hiányzik. Anyagok, fonalak és egyébb kézimunkás cuccok halmozásáról már nem is szólok, ez még durvább amióta hobby alapanyag boltom van...

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...