2011. május 4., szerda

Díjkiosztó 2.

Nagyon sokat rágódtam.
Nagyon sok nagyon jó és szép blog van.
Nagyon sok kedves, kreatív lány, asszony, nő, csaj....
Nagyon sokuk már nagyon sok díjat kapott.
Nagyon sokan írják, hogy már nem is kérnek belőle.
Én nagyon örültem ennek:
hogy mennyire, lásd itt


Nem nehéz belátni, hogy ha az ember továbbküldi 7 embernek, azok 7x7 embernek, azok 7x7x7 embernek, és így tovább, akkor ez elég hamar körbeér, és már nehéz olyat találni, aki még nem kapta meg.
Viszont ha én már megkaptam, és Istenemre igazán örültem neki, akkor nem ér stoppolni.
Elhatározásra jutottam: megváltoztatom a szabályokat. Jó, lehet hogy ilyen nem lehet, de mégis kitől kellene engedélyt kérni?
Én tehát ezennel a díjat nem odaítélem, hanem felkínálom! Komolyan.
Indokaim a következők: Akik engem olvasnak, azokat én is olvasom, tehát nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy mindannyian kreatív bloggerek. Nem szeretnék senkit megbántani azzal hogy nem választom ki, vagy hogy kiválasztom.
Az én szabályaim tehát a következők:

1. Ha jó szívvel veszed, tessék, vidd!
2. Ha a szíved úgy diktálja, add tovább!
3. Ha szeretnél magadról mesélni, tedd meg!
4. Leld sok örömöd a blogolásban, itt semmi sem kötelező!

Bízom benne, hogy megértitek.

Minden nyertesnek szeretettel gratulálok!




2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...