2011. május 10., kedd

Bob Marley újra

Egy kis adósságtörlesztés.
Volt ez a sapkaügy, most hogy meleg van, simán lenyúlhattam, és szétszedhettem, és újraköthettem.
Ilyen lett.
A színvilág az ugye adott, ez nem az én döntésem volt.


Viszont szeretem nagyon ezt a mintát, mert vékonyabb fonalból is puha, meleg struktúrát ad, nagyon strapabíró és nem nyúlik.


Az pedig nem kérdés, minden anya tudja, hogy gyermekünk bármiben (ebben is) gyönyörű lesz!
Ezért Anya megcsinálja. Naná!

Egyszer réges-régen azt mondtam Anyukámnak: Tudod, ha nekem egyszer gyerekem lesz, én nem fogok ám vasárnap a vonat indulása előtt egy órával hanyatt-homlok palacsintát sütni, csak mert neki akkor jut eszébe!
Anyukám csak annyit mondott: Fogsz.
:)

7 megjegyzés:

  1. Szia Adél:)
    Ez szuper:)) A párom évek óta egy ilyenért nyúz...lehet rendelni?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a struktúra nekem is!!! Amit pedig az anyaságról írsz, az pontosan így van :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi!
    borsoo: Hát igen, még azt is megcsinálod, amiről mondjuk egy perccel azelőtt jelentetted ki, hogy ezt aztán már nem.
    Str: beszéljük meg, mindjárt írok neked emilt.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett a sapi,én is gondolkoztam már,hogy átkötöm a fiamét,mert szerintem egy kicsit bővebb,mint én szerettem volna.De Ő tiltakozik ellene,mert az úgy jó:-))

    VálaszTörlés
  5. Hát az enyém is tiltakozott...
    De hát a kamaszok mindig tiltakoznak...

    VálaszTörlés
  6. szia azt szeretném kérdezni hogy eladó e? vagy csinálsz e még? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Timi!
      Köszönöm az érdeklődést, de nem kötök eladásra, kimondottan hobbista vagyok :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...