2011. május 11., szerda

Miért???

Ellopták a biciklimet!
Most komolyan, miért?
Öreg és rozzant volt, kereskedelmi értéke egy nagy nulla.
De nekem nagyon jó volt, már összeszoktunk.
Egy csomó minden nem működött rajta, de én ezeket elnéztem neki, mert szerettem.
Rajtam sem működik már egy csomó minden...
Amúgy meg én dolgozni jártam vele.
Gondoljátok, hogy aki elvitte, az is dolgozni fog járni vele???
Nagyon-nagyon szomorú vagyok, sírtam is.:)
Ennél többet azt hiszem, nem tehetek.
Mert például tegyek feljelentést? Ha-ha.

8 megjegyzés:

  1. Sajnálom. A feljelentésnek tényleg semmi értelme, a bosszankodásból pedig minél kevesebbet kívánok... ha lehet...

    VálaszTörlés
  2. Úgy érzem írnom kéne valami vígasztalót, de valahogy nem jön össze. Már tizedjére futok neki és törlöm ki a mondatokat. Remélem már történt is valami jó és kedves, ami eltereli a figyelmedet.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sajnálom, tudom milyen érzés. Nekem a táskámat lopták el egyszer szinte az orrom előtt és mégis úgy, hogy mai napig nem tudom, hogyan történt. Minden fontos iratom meglett, csak azok az apróságok nem, amiket hosszú évek óta mindig magammal hordtam, bárhová mentem. Másnak teljesen értéktelen dolgok, de nekem nagy kincsek voltak. :( Hetekig nem tértem magamhoz.
    Mert ugye, azt tanuljuk, hogy más dolgához nem nyúlunk. Mi legalábbis. :(
    Kívánok valami jót neked, ami feledteti a bánatot.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sajnálom! :( Ne bánkódj...:(

    VálaszTörlés
  5. Olyan aranyosak vagytok, máris jobb!
    Most a lányoméval járok, neki nem kell, mert manapság egyetemre jár.Busszal. Szóval azért az élet nem áll meg. És kitaláljátok, még mivel vigasztaltam magam? Igen, igen, vettem egy zacskó virágmagot:)

    VálaszTörlés
  6. Na végre már! Lehet Blogger nélkül élni, de hogy!?
    Amúgy meg sztem eltűnt néhány megjegyzés. Én újfent köszönöm nektek a vigasztaló szavakat.
    Nem tudom, hogy most visszakerülnek-e majd a hiányzó kommentek, mert azt is írtam, hogy vettem a meggyötört lelkemre virágmagot:)))

    VálaszTörlés
  7. Én is sajnálom, felháborító. az biztos nem melózni jár majd vele az aki lenyulta. Feljelenteni meg fölösleges, sokat nem tudnak tenni, ha ott akkor nem kapják el utánna már bottal üthetik a nyomát.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...